معاون امنيتي وزير کشور تشريح کرد: جزييات حادثه تروريستى در شهر مريوان
(Iranian Forum) تالار ایرانی
تاریخ و فرهنگ و هرچیزی که شما دوستش دارید ------- History and culture, and whatever you love you
... . ...

معاون امنيتي و انتظامي وزير کشور درباره شناسايي و دستگيري عوامل تروريستي اخير در سنندج و مريوان گفت: در آينده نزديک مسببان اين حادثه تروريستي شناسايي و دستگير مي‌شوند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي عبداللهي در خصوص حادثه تروريستي منطقه "کاني کبود" مريوان گفت: اين منطقه در مجاور منطقه "هوشياري" اقليم کردستان عراق قرار دارد که در ساعت 2 بامداد روز شنبه، 13 فروردين ماه تعدادي افراد ناشناس به مقر نيروي انتظامي با سلاح گرم حمله کردند که در پي آن متاسفانه 4 نفر از مرزبانان کشورمان به شهادت رسيده و 3 نفر نيز مجروح شده‌اند.

معاون امنيتي و انتظامي وزير کشور در ادامه افزود: تاکنون فرد يا گروهي مسووليت اين حادثه تروريستي را به عهده نگرفته است، اما به نظر مي‌رسد ردپاي اين اقدام تروريستي به گروهک "پژاک" برمي‌گردد.

وي درباره اين‌که آيا اين اقدام تروريستي به اقدام مشابه در شهر سنندج ارتباط دارد يا خير؟ گفت: اين اقدام تروريستي به نظر مي‌رسد با 2 اقدام اخير تروريستي که در شهر سنندج صورت گرفته، متفاوت است و ارتباطي نداشته باشد.

معاون امنيتي و انتظامي وزارت کشور درباره اقدامات انجام شده براي شناسايي و دستگيري عوامل تروريستي حوادث اخير آن مناطق اظهار كرد: از همان ساعات ابتدايي که گزارش اين حوادث تروريستي دريافت شد، نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي کشورمان براي شناسايي و دستگيري عوامل تروريستي اخير در سنندج و مريوان دست به کار شدند و بر اساس تاکيداتي که به استاندار کردستان و مسوولان امنيتي و انتظامي انجام شده، در آينده نزديک مسببان اين حادثه تروريستي شناسايي و دستگير مي‌شوند و نتايج کار به اطلاع مردم مي‌رسد و اين افراد شرور به سزاي اعمالشان خواهند رسيد.

عبداللهي در ادامه با اشاره به اقدامات سرويس‌هاي جاسوسي رژيم صهيونيستي در منطقه اقليم کردستان عراق گفت: با دستگيري عوامل چند مورد از عمليات‌هاي تروريستي که در کشور انجام شده، مشخص شد اين گروه‌هاي تروريستي از سوي سرويس‌هاي جاسوسي برخي کشورها و به ويژه رژيم صهيونيستي در منطقه اقليم کردستان پشتيباني و هدايت مي‌شوند و آنها قصد دارند در حاشيه مرزي ناامني ايجاد کنند.

معاون امنيتي انتظامي وزير کشور كه با پايگاه اطلاع رساني دولت گفت‌وگو مي‌كرد، درباره برنامه‌هاي دولت براي تقويت مرزها اظهار كرد: خوشبختانه تاکنون در بحث تقويت مرزها اقدامات خوبي انجام شده و قرار است در سال جديد هم با بودجه‌اي که دولت براي ساماندهي مرزهاي کشور اختصاص داده است، اين برنامه‌ها با جديت بيشتري انجام شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 14 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط یک ایرانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
................... <

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل PageRank ..................
امکانات جانبی
...................................................... .........................................................
پرديس باكس