(Iranian Forum) تالار ایرانی
تاریخ و فرهنگ و هرچیزی که شما دوستش دارید ------- History and culture, and whatever you love you
... . ...

منابع مطلع از حفاظت شبکه اينترنت می گويند که در جريان حمله هکرها به شبکه « ديجی نوتار» ( Digi Notar ) که حدود پنج هفته پيش روی داده، علاوه بر وب سايت هايی که با شناسه گوگل فعاليت می کنند وب سايت های ديگری که روی شبکه ياهو، مرورگر موزيلا فايرفاکش و تور هستند نيز ربوده و جعل شده اند.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط یک ایرانی

تکنولوژی های لازم برای تبديل کردن تلفن های موبايل به ابزارهای ارتباطی هوشمند و پيشرفته تر که حتی از فن آوری جديد شرکت مايکروسافت به نام «کينکت» نيز پيشرفته تر هستند به زودی تکميل و در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 27 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط یک ایرانی

38 سال پیش، در روز سوم ماه آوریل ۱۹۷۳، اولین تماس تلفنی موبایل برقرار شد. بدون شک این اختراع زندگی همه ما را دگرگون کرده است، اما آیا این دگرگونی مثبت بوده و یا منفی. جواب آن را فقط خود شما می‌توانید بدهید.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط یک ایرانی

وقتی صحبت از نوابغ اول جهان به میان می آید، ناخودآگاه نام "آلبرت انیشتین" به اذهان خطور می کند. اما بد نیست بدانید این فیزیکدان مشهور آلمانی جزو این لیست 10 نفره نیست زیرا ضریب هوشی یا همان IQ او در حدود 160 تخمین زده شده است. در اینجا به معرفی 10 نابغه اول جهان غرب می پردازیم که از ضریب هوشی بالاتری برخوردار بوده اند:

1- یوهان ولفگانگ فون گوته - آی کیو 210




"یوهان گوته" شاعر آلمانی با ضریب هوشی 210 ، نمایشنامه نویس، داستان نویس، دانشمند، سیاستمدار، کارگردان تئاتر، منتقد و هنرمندی آماتور بود که بزرگترین شخصیت ادبی عصر مدرن به شمار می رفت. در فرهنگ ادبی کشورهای آلمانی زبان این شخصیت از چنان جایگاهی برخوردار است که از اواخر قرن هجدهم آثار وی به عنوان آثار کلاسیک در نظر گرفته شده اند



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 14 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط یک ایرانی

یک حشره‌شناس پیش‌بینی می‌کند که بر اثر نایاب شدن مواد غذایی سنتی مثل گوشت و لبنیات، در دهه‌های آینده مردم بریتانیا برای تکمیل کردن رژیم غذایی خود به حشرات روی خواهند آورد.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 13 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط یک ایرانی

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
................... <

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل PageRank ..................
امکانات جانبی
...................................................... .........................................................
پرديس باكس