ادعای جدید مبارک از نحوه شهادت امام موسی صدر در لیبی
(Iranian Forum) تالار ایرانی
تاریخ و فرهنگ و هرچیزی که شما دوستش دارید ------- History and culture, and whatever you love you
... . ...
"حسنی مبارک"دیکتاتور مخلوع مصر در جدیدترین یادداشت‌های خود ،‌ به نحوه شهادت امام موسی صدر و همراهانش به دست "معمرقذافی"، دیکتاتور سرنگون شده لیبی پرداخته است.

 

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ "حسنی مبارک"، رئیس جمهور مخلوع مصر در دوازدهمین قسمت از یادداشت‌های خود که روزنامه مصری "روز الیوسف" آنها را چاپ و منتشر می‌کند، مدعی شده است که سرهنگ قذافی ، امام موسی صدر را در لیبی پس از یک مشاجره کشته است.

 

بر اساس این گزارش ، "مبارک "  در یادداشت‌های خود آورده است : قذافی  ، امام موسی صدر را به شام دعوت کرد و در آن هنگام نوار صوتی را برای وی پخش کرد که از مصر به دست او رسیده بود . در این نوار صوتی سخنان امام موسی صدر با "انور سادات" رئیس جمهور معدوم مصر ضبط شده بود و به دنبال آن مشاجره‌ای کلامی بین امام موسی صدر و قذافی  در گرفت ، در آن زمان بود که قذافی  و نیروهایش امام موسی صدر  و همراهانش را  مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

"مبارک " می‌افزاید : "قذافی " بعد از این حادثه قذافی دستور کشتن فوری امام موسی صدر را صادر کرد . اما پیش از آن به زیر دستان خود دستور داد ابزار شکنجه را حاضر کنند و خود شخصا امام را شکنجه داد . امام موسی صدر پس از 4 ساعت شکنجه از هوش رفت.

 

رئیس جمهور مخلوع مصر در این یادداشت‌ها مدعی شده است: قذافی در نهایت به زیر دستان خود دستور داد، امام و همراهانش را به قطعه‌های سنگین آهنی بسته و آنان را به داخل دریای مدیترانه و در آخرین منطقه‌ای مرزی آب‌های لیبی بیاندازند.

مبارک تاکید می‌کند که پیکر امام موسی صدر و همراهانش در دریا از بین رفته است و قذافی پس از آن همه شاهدان این ماجرا را به قتل رساند و غیر از خودش هیچ شاهد دیگری درباره وجود ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط یک ایرانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
................... <

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل PageRank ..................
امکانات جانبی
...................................................... .........................................................
پرديس باكس