(Iranian Forum) تالار ایرانی
تاریخ و فرهنگ و هرچیزی که شما دوستش دارید ------- History and culture, and whatever you love you
... . ...

سرمربی تیم بارسلونا به طرفداران تیم اطمینان داد مصدومیت زانوی کارلوس پویول کاپیتان و مدافع این تیم در بازی بامداد امروز مقابل رئال مادرید تشدید نشده است. به گزارش گل، پپ گواردیولای 40 ساله با اشاره به اینکه تعویض پویول در دقیقه 58 این بازی تنها به خاطر آسیب دیدگی مختصر و استراحت دادن بیشتر به او برای بازی حساس چهارشنبه شب مقابل رئال مادرید در فینال جام حذفی اسپانیا بوده افزود: به طرفداران اطمینان می دهم پویول آسیب مختصری از ناحیه زردپی زانو دیده است.

او تلاش زیادی انجام داده بود و به خاطر اینکه مدتی بازی نکرده کمی دچار ضرب دیدگی شد. گواردیولا در مورد شرایط بازی گفت‌: با وجود این تساوی ما هنوز قهرمان نشده ایم و هنوز تیم های رقیب 18 امتیاز در دسترس خود دارند. وی در پایان گفت: ما برای بازی بعدی چیزهای بیشتری یاد گرفتیم و فهمیدیم که برای موفق تر بودن در حملات چه کاری باید صورت دهیم.

وقتی 1 - 0 پیش افتادیم باید حملات بیشتری انجام می دادیم اما طبیعی است که تیمی که جلو می افتد کمی عقب بکشد.

منبع : واحد مرکزی خبر





تاريخ : یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط یک ایرانی

اردوی تیم ملی بانوان برای حضور در مسابقات جهانی هلند از فردا در اصفهان آغاز می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این اردو تا یازدهم اردیبهشت باحضور پریسا صمدی، ندا شهسواری، محجوبه عمرانی و مریم صامت زیرنظر فرشته سموعی مربی تیم ملی برگزار می شود. مسابقات پینگ پنگ جهانی 17 تا 22 اردیبهشت در هلند برگزار می شود و 342 بازیکن در بخش بانوان از 143 کشور با هم رقابت خواهند کرد.

منبع : واحد مرکزی خبر





تاريخ : یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط یک ایرانی

تیم فوتبال دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در فینال مسابقات جهانی برزیل ساعت 22 و 30 دقیقه امشب به مصاف تیم آلمان می رود. دبیر فدراسیون ورزش مدارس کشور در مصاحبه با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: دو تیم اسلوونی و ترکیه نیز در مرحله رده بندی این مسابقات با یکدیگر رقابت می کنند. فرشید ارمیان گفت:پیش از مرحله نهایی ، مسابقه تیم کشورمان با ترکیه در مرحله یک هشتم به تساوی کشید که در ضربات پنالتی 5 بر 4 به نفع ایران به پایان رسید. وی افزود :این مسابقات با رقابت تیم های فوتبال دانش آموزی 21 کشور جهان در شهر فورتالیزا برزیل در حال برگزاری است. تیم فوتبال دانش آموزی در این دوره از مسابقات ، تیم دانمارک را 4 بر 2 و تیم های ایتالیا و شیلی را نیز2 بر صفر شکست داده بود.

منبع : واحد مرکزی خبر





تاريخ : یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط یک ایرانی

 بهداد سلیمی مدال طلای حرکت 2 ضرب دسته فوق سنگین رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا را هم از آن خود کرد. به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، سلیمی در رقابت های 2ضرب دسته +105 کیلوگرم با مهار وزنه های 241 و 250 کیلوگرم دومین مدال طلای خود در این مسابقات را کسب کرد . سلیمی که مدال طلا حرکت یک ضرب را هم از آن خود کرده بود موفق شد مدال طلای مجموع این مسابقات را هم کسب کند. همچنین در حرکت 2 ضرب دسته فوق سنگین ، بهادر مولایی توانست با مهار وزنه 222 کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کرد.

منبع : واحد مرکزی خبر / ورزشی





تاريخ : یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط یک ایرانی

شناسنامه

نام کامل: ریکاردو ایزکسون دوس سانتوس لیته ملقب به کاک

محل تولد: برازیلیا، ایالت دیستریتو، برزیل

تاریخ تولد: 22 آوریل 1982

قد: 86/1 - وزن: 73 

پست سازمانی: هافبک تهاجمی، مهاجم کاذب



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط یک ایرانی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
................... <

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل PageRank ..................
امکانات جانبی
...................................................... .........................................................
پرديس باكس